aku x tau laa skrang ni musim hujan ke ape...but almost everyday akan hujan...dulu2..org slalu kate musim hujan mase ujung2 tahun...skrang ni xde maknenyer...for dis week jer..almost the whole week hujan...bukan hujan sket2 ni..mmg lebat giler plus gelap nyer..siap kilat smua...last wednesday..aku stay back kat office smpi pkl 7 pm..lebat sgt...smpi umah 8.30pm...kalau hujan2 ni aku x berani nak drive lelaju sgt..jalan licin plus bukan nye nmpk sgt pun...

disebabkan musim hujan ni...my sandal yg aku duk pakai everyday g office..dah naik kembang..mane x nyer..duk tenggelam dlm air bagai...almost 3-4 years aku pakai sandal tuh..mmg worth buying laa kan..clarks pun..beli kat warehouse je dulu..mase tu my mom belanja..hahah..oleh kerana itu aku terasa mcm nak pi beli sandal baru utk ke office laa...smalam n hari ni aku pakai je slipper nike aku ni haa...lantak arr..musim hujan..harap maklum..

thinking of wanna buy new sandal or slipper that i can wear to the office...aku kan pejalan kaki juge pengguna monorail yg tetap...

thinking of dis kind of slipper...

or dis kind of shoes/sandal...

but actually aku mmg minat gile kat crocs malindi tu...help...i think need to wait for bonus or just..........uhhuuhhu

0 comments:

Post a Comment