starting from today..harga petrol naik kpd RM2.70 per liter...semput laa aku kan..gaji dah laa x naik..statik je kan...makin tergendala laa smua plan aku kan...

smalam jer, smua jalan jam teruk...actually smalam bwk kete mak aku..so i need to fecth my dad kat office die kat selayang..then g plak umah nenek aku..amik adik aku plak...from my grandma house to my house mmg sgt teruk jam nyer...bapak aku decide park je kat petrol station..lepak dulu..tunggu smpi jalan clear..memandangkan tangki minyak kite org pun tinggal x seberapa...the petrol station dah kehabisan minyak time tu..mase tu baru pkl 9 lebey yer..aku x tau laa bebtul abis or..??? kite org smpi umah almost 11.15pm...smua station minyak pack giler...otw to my house ader 6 station minyak..ader 2 kat dlm BCH tu pun full..kritikal giler...

i need to find a way camne nak gi office skrang nie...cry

0 comments:

Post a Comment