wahh...aku layan e*u*ro..hahah..tgk final jer...my BF called pkl 230am.."woits..bangun²..bola nak start dah.., ape barang amik cuti ari senin tp x tgk bola..n bla bla bla....." disebabkan dah terjaga..aku payah nak lelap balik..aku pun turun bawah..tgk² my youngest brother n my dad dah duk layan rupe nyer..aku pun join skali laa..smpi abis yer..Wink

morning plak, after settle kan ape yg patut..fetch my bf then straight went to P*K*N*S S*A....mission to find baju yg bersesuai for dis week wedding..ingatkn nak pakai baju ape yg ade..but mybf yg bersungguh nak g saner..aku layan kan aje laa kan...

otw back..singgah pyramid..sempat layan movie..*KungFu*Panda*..yeehaaaa...wachaa...layan...tp aku x brape selesa coz minah sblah aku ni citer baru start die dah gelak..then blom ade part yg lawak pun die dah je gelak..after gelak die duk whispering kat bf die..x paham tul aku...

0 comments:

Post a Comment