last tuesday, mase nak balik dr keje...sesmpi kat kete ku..perasan tayar belakang sebelah kiri ku pancit...mmg je dah terkejut...aku mcm dah nak call Fiza..nak suh die amik aku...then syukur alhamdulillah coz ade one of procurement staff, Izad..die pun nak balik gaks..then die tanyer.."asal tayer ko..?"...pastu aku kate arr.."kene paku kot..", then die kate, "aper lagi..tukar arr tayar.." aku lepas dgr perkataan tukar tayar tu..terus je buat muke sedey..mmg laa aku x tau nak tukar tayar kann..yg aku tau isi minyak, isi angin tayar kete n drive....syukur alhamdulliah...si Izad ni laa yg tolong aku tukar tayar...n the best part is..tayar spare aku plak takde angin ye...mmg je si Izad ni lagi membebel kat aku kann...nasib die pun gune kancil gaks..so gune laa tayar spare die dulu...Tongue

then petang tu jugak aku pi kedai tayar ngan fiza..gi tampal tayar yg kena paku tu n isi angin kat tayar spare aku...syukur sgt coz benda tu jadik time nak balik keje kann...kalau di buat nye kat tgh jalan sure aku menggelebah...so skrang ni blaja² tukar tayar kete anda ye...Wink

thanks to Izad coz tulun tukar tayar kete aku....

p/s: just got call tadi..i got an interview dis coming monday...usaha tangga kejayaan...Shades

0 comments:

Post a Comment